نازنین علوی متخصص زنان،زایمان و نازایی

متخصص زنان، زایــ.مان و نازایی فارغ التحصیل از دانشگاه تهران و دارای بورد تخصصی. در حال حاضر کلیه جراحی های درمانی زنان ، تشخیص و درمان ناباروری، جراحی زیبایی ناحیه ژنیتال (واژن),سونوگرافی، لیزر و جراحی های سرپایی از خدمات فعال مطب من می‌باشد. ایجاد یک ارتباط توام با اعتماد,احترام و رضایت اولویت من است.

مجهز به لیزر مونالیزا تاچ

سونوگرافی

کربوکسی تراپی

کولپوسکوپ

کاربرد دستگاه لیزر بی دی پلاسما

کاربرد های لیزر مونالیزا تاچ

سال ها تجربه

8,450+

رضایت مراجعه کننده

1,250+

خدمات ما

رفع تیرگی واژن با لیزر: آیا روشی امن و موثر است؟

تیرگی واژن یکی از مشکلات شایعی است که بسیاری از زنان با آن مواجه هستند. این مشکل می‌تواند باعث کاهش اعتماد به نفس و رضایت جنسی شود. در گذشته، روش‌های مختلفی برای رفع تیرگی واژن ارائه شده است، از جمله عمل جراحی و تزریق مواد شیمیایی. اما این روش‌ها ممکن است با عوارض جانبی و نارضایتی بیشتری همراه باشند.

در سال‌های اخیر، روش جدیدی برای رفع تیرگی واژن با لیزر به کار گرفته شده است. برای این روش، دستگاه لیزر بی دی پلاسما و مونالیزا تاچ به کار می‌رود که با تولید حرارت، بافت‌های داخلی واژن را تحریک می‌کند و باعث جوانسازی و افزایش کیفیت بافت‌های واژن می‌شود.

با توجه به اینکه این روش هنوز در مراکز پزشکی کمتری ارائه می‌شود، لازم است قبل از تصمیم گیری درباره آن، با پزشک متخصص مشورت کنید و اطمینان حاصل کنید که این روش برای شما مناسب است و عوارض جانبی ندارد.

لطفا برای مشاوره و تعیین وقت پیام دهید، در اولین فرصت به شما پاسخ خواهم داد

لیزر مونالیزا تاچ برای درمان خشکی واژن و عفونت های مکرر مقاوم به درمان
لابیوپـ.ـلاستی بدون درد و خونریزی با لیزر مونالیزا تاچ
لابیوپلاستی با لیزر مونالیزا تاچ